Do³±cz do jednego z liderów bran¿y szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jeste¶my jedn± z wiod±cych firm szkoleniowych w Polsce. W zwi±zku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych dzia³añ, poszukujemy osób, które z energi± i zaanga¿owaniem do³±cz± do naszego zespo³u administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pe³nych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajduj± siê w dynamicznym ¶rodowisku i ceni± sobie rozwój zawodowy. Zakres obowi±zków: - przygotowanie bie¿±cej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów spo³eczno¶ciowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowañ dla klientów, - organizacja pracy biura, - obs³uga wysy³ki paczek oraz materia³ów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materia³ów biurowych i artyku³ów codziennego u¿ytku - umawianie i organizacja spotkañ, konferencji i podró¿y s³u¿bowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawieñ i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomo¶ci obs³ugi Canvy i mediów spo³eczno¶ciowych, - wysokiej precyzji, dok³adno¶ci i kultury osobistej, - umiejêtno¶ci pracy w zespole, który rozwija siê w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presj± czasu oraz dobrej organizacji pracy w³asnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k